Varmare tider

Skönt att det har börja bli någon värme. ;) i går tog jag mitt första dopp för i år , kallt kan man väl inte säga att det var, eller joo innan man blev van med temperaturen :) Så det var ju bra att man har gjort bort det första doppet. :)

Idag har jag arbetat, det har inte varit så skoj men men det är pengar. har varit på pump också i morse, få se hur mina ben kommer att kännas i morgon ;) Bra hoppas jag i alla fall:P
Ska strax gå och göra Muffins gott gott, haha mamma tvingar mig att fara med några till hennes jobb men jag tror inte att jag ids det, eller jo då kan jag hämta min cykel och kanske fara till näsbyn och sova där i natt?:S ja det kanske jag gör:P

I morgon har jag två saker inplanerade Ett sola, två vara med Emilia :) Jaja nu var det tråkigt att skriva..

Heejs / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0