:)

Yes var till luleå i går och fick spärrat upp min telefon, gud vad glad jag är, hahaha tjejen hade gett oss fel kod eller nått för en kille fick upp den på första försöket så nu kan jag ÄNTLIGEN använda min tele..

Måste snart gå och äta och duscha ska och jobba om två timmar, suuck, men det är pengar och jag behöver dom för alla mina tog slut i går i luleå:) har inhandlat lite nytt.

Ibland kan jag ta och kosta något på alla tanter som är så sura, blää vad less man blir när man jobbar också ska dom bara klaga, gud i bland är det jobbigt, och jag försöker faktiskt hålla mitt humör uppe men det går inte så bra alltid: / men jag har hunnit läsa ut en bok när jag har jobbat i veckan den var jätte bra Brustna hjärtans café :) kan rekomenderas. Måste köpa mig en ny bok nu så jag har något att läsa ;)

Jaja nu fick jag tankestopp, Puss och kram 


En fråga var tusan är sommar värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0