Jag luktar rök

Och jag röker inte, mina händer luktar rök, kan bero på att min bror röker som att det vore en inhalator med astma medicin. men men jag ska inte klaga.
Har jobbat idag och jag trodde jag skulle frysa bort den lilla häcken som återstår på min kropp. usch vilket dåligt väder jag skulle vilja ha värmen nu.
jag stod och fantiserade mig bort där ett tag om jag jag var i spanien med familjen mm och bara låg och glassade på stranden i 40plus grader! Jag längtar. :)
 Vad som händer i veckan det är bara jobb jobb och åter jobb, jag  fick veta i dag att jag ska jobba på söndag också och det har de inte stått något om i mitt schema så blev lite kinkig men sen kom jag på att det är ju bara mer pengar att shoppa för i stockholm:) 

Funderixar om man ska på boden alive eller inte, men det orkar jag inte planera nu ska första komma på vad som händer fram tills dess. jaja nu ska jag se på film :)  

är förresten ledig i morgon skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0