Lista

Namn: Anne-lie wall
Smeknamn: har inget
Födelseort: kalix bb
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: Så blond man kan bli men just nu brunett
Pluggar/Jobbar: Pluggar
Familj: Daniel, mamma pappa jaana brorsan

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
Gnälla: När jag känner att jag måste
Skrika: Inte så ofta nu för tiden men förr typ varje dag.
Sova: Varje dag
Försöka vara annorlunda: Nej jag tror jag är rätt normal, fast vad är normal?
Vilja dö: det finns två saker i livet som du garanterat kommer att göra födas och dö.
Röka: Nej
Ljuga: Inte så ofta.
Gå i skola: Varje dag när det är skola.

HUR...
Går du: Oftast med skor på, haha nej men med fötterna på jorden
Svarar du i telefon: Hej det är Anne-Lie
Fördriver du tiden: Jobbar, sitter här, är med daniel
Ofta städar du: små plockar varje dag, grov städar väl 2gånger i månaden i varje rum
Bäddar du sängen: Nå jag bäddar den väl som vanligt, om frågan är om jag gör det så Ja!
Många stör du dig på: Inte så många en del då och då finns ingen jag stör mig på alltid alltid.


HAR DU...
För många vänner: Nej
Egen dator: ja men den används ej
Egen TV: japp:D
Några tatueringar: Nej men ska skaffa bara ett och ett halvt år kvar
Gjort bort dig rejält: inte vad jag kan komma på.
Kysst någon: varje dag
Haft sex: vad tror du själv?
Varit kär: är kär
Dumpat någon: Jodå
Blivit dumpad: Ahha
Lämnat landet: Jodå flera gånger 1.2.3.4.5.6.7.8.9 orkar inte räkna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0