Mitt i veckan

Sitter hemma hos danie och gör inte så mycket har just sett på taxi 4 rolig film det dära;) vet inte om jag ska börja gå hem eller inte, börjar inte förens sent i morgon har nästan inga lektioner heller så det blir en lugn dag.  :)

Mitt i allt ser på 4an sjukt program kvinna "jag ska begå självmord" jag förstår inte men hon säger nu att hon inte kan leva utan sina hundar och därför ska hon ta livet av sig lite läskigt men så kan det vara:S

Fortsätter att skriva nu igen, jag skulle vilja ta en skön lång kvälls prommis  men jag vet inte om daniel ids komma för han ska se på lost och jag skulle vilja se på 5an också. så jag stannar nog här tittar på tv och går hem. behöver göra två foto uppgifter också! phu hur ska jag hinna med allt? får försöka fixa allt nu på ett snabbt sätt..

Hoppas på sol i morgon nu orkar jag inte skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0