Sommar värmen

Åh gud vad skönt det är med sommar värme, har legat hela dagen i solen och tänkt på midsommar med alla jordgubbar och glada skratt. det är nog det jag längtar mest till just nu. Avslutningen visst i alla ära ingen mer skola, men så speciellt är det inte med avslutningen:)
Vill ha mig en sommrig doft nu också därför blir det en tripp till luleå i helgen, sitter och luktar cocos parfym som jag har fått i present av gumman, gott så här till sommaren. men vill ändå ha en ny:) Och en snygg sommar klänning med fina färger och lite smått och gott är nog planerat till shopping turen:) hoppas att elin följer med för emilia var ju till helgen tror inte hon orkar komma då :) man kan ju alltid höra:)

Sommar känslorna börjar komma nu ska springa en mil i kväll och ta ett bad. som sagt det blir sommar var annat ord nästan men det gör nog ingenting för jag älskar den här årstiden, och brun börjar man bli det är bra att jag har så lätt att bli brun;) det är snyggt att vara brun:P Men nu ska jag äta lite go fika pappa har hemma och sen ska jag ner på stan ett tag. Ha det bra;)



förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0