18st kakburkar

Justdet har hemma nu 18stycken brukar minus en elle två som redan är sålda, är någon intresserad så vet ni hur ni ska kontakta mig ;) försäljnings snackat på topp ! Hihi pappa skulle ta med några burkar på jobbet så det är bra :) Toppen toppen

Har fått min cosmopolitan , fått hår produkterna som kom med också Super, måste pröva några nya snygga frisyrer sen då :) Imorgon nu är det nära, för då fyller tanten år , sen ska jag på skoter utbildning :) och så umgås med släkt och älsklingen :D Trevlig dag, sen är det fredag = middag på hotellet, sen umgås med tjejerna som jag har nämnt här någon gång tidigare, och min ekonomi ser ut att gå i hop också, ska köpa slingor till my man och färg till mig :) kommer ha det så trevligt så den närmsta tiden men nu ska jag plugga :)

/Anne-lie √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0