Keep holding on :)

Det är en fruktansvärt bra låt keep holding on :) den tycker anne-lie om. Nu sitter jag hos min älskling för att vi har fått sluta vid ca 12.00 i dag :) rätt så soft dag har dock en hel del skol arbete att utföra, har nyss ätit mini-plättar dom är så så så goda :D To night är det desperata hemmafruar, Nice ; ) vet inte så mycket mer jag ska skriva ;S

mamma fyller år på torsdag grattis till henne. Och jag ska färga mitt hår på fredag och tillbringa min kväll med flixen och alexander, haha ! På lördag ska jag bara mysa på i min nya hårfärg hoppas att den blir fin, och bara vara med älsklingen ;) hoppas på en fin och givande helg:) för nu ska jag lägga mig i sängen och slå på tvn :D
se you /Anli*√

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0