Söndag

Oh har pluggat lite glosor nu eller ja alla glosor på kapitle 4 ska göra dom sen igen, och sen så ska jag göra gramatiken så är jag klar med engelskan har bara samhällsen kvar då , den ska vara klar på tisdag:) japp

Måste gå ner på stan och kolla ifall jag har fått in några pengar på mitt konto ska skicka iväg ett par byxor :) I kväll är det oc igen kl 19.00 jag längtar med stort L. Vet inte vad jag ska göra idag förutom att plugga nu, det jag har kvar :) det blir säkert att vara nyttig och städa eller fara och träna:)

mina nya jeans hade en gul fläck på sig när jag hade tvättat dom och undra hur den kom dit och vad det är? , hoppas att dom blir som vanligt annars kommer jag ju inte att använda dom :( tycker om dom byxorna:)

ja som sagt så skulle vi ju så gohst rider i går, men inte vågade jag det vi såg  i ca 20 min sen ville inte jag se nå mera :P haha jag är rädd för sådana läskiga saker :/ Nu ska jag käka god efterrätten som pappa gjorde igår för brorsan ville inte ha sin:)

Tjoflöjt / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0