Tisdag

Hej god dag hallo du goda tisdag :) Har nyss varit och tränat på TC, jätte skoj, torso :)

Ska snart snart snart varva ner för kvällen och se på tv , kokade just Anne-Lie's första kaffe i hela mitt liv, de ni ;) med lite hjälp från älsklingen som inte alls var så hjälpsam för att han såg på tv "bygglov" och kunde inte hjälpa mig med att koka kaffe, så tvingade jag han att svara och säga hur man gör. så dom som ska dricka får skylla på han och inte mig. Okej jag kan väl ta på mig skulden då ;)

Så idag fick jag veta att jag fick vg på samhälls provet vi hade innan lovet:D super duktigt av mig eller så. skulle också behöva göra bort dom två engelska proven jag har, men får se tar nog ett på fredag och det sista nästa vecka:) Men nu hinner jag inte skriva så mycket mera ska göra mig i ordning för tv'n. :) i morgon ska jag sova hos daniel och träna på sph tror jag =) Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0