Anne-lie måste ta sig en tur till luleå

Blä och fy måste fara till en telia butik för att få spärrat upp min mobil :/ inge kul det och närmsta är i luleå visst en resa till luleå är ju alltid skoj men jag ville ha telefjonken idag.... så nu är jag lite grinig
Plus att solen har gått i moln jag som hade tänkt sola på gräsmattan :P jag hár varit och lånat hem tre byxor från team sportia och ska välja ut ett par av dom men det är svårt:P
Fast en bra sak som har hänt i dag är att jag har fått reda på att min grupp i engelska ska inte ha engelska på måndagar eller dom som är klara med boken som jag är så då får man sov morgon dom två sista måndagarna:) niice

Men nu vet jag inte vad jag ska göra ska nog städa i min deprition plus att jag har sträkt min rygg så jag kan inte fara på en timmes spinning i dag: / måsta sittta och ta det lungt men träning blir det imorgon. :) Yeye så ont i ryggen har jag som ett tok! :D nu ska jag göra potatis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0