Godis och pizza

Sitter och suger på en blå godis,mycket god är den:) Har nyss kommit hem har käkat pizza och kladdkaka inte den bästa blandningen men skit samma:) For ej och tränade på sph i dag kom på att jag ska ju på tc så jag ska och träna i morgon när jag har slutat i stället=)

Vad ska man säga om ESC? världens största miss eller vad? alla bidrag var på nått tattarspråk och inte nog med det vad var det för låt som vann? jag förstår inte hur folk röstar egentligen, slösade en hel kväll på tvn och missnöjd är bara för ordet av vad jag blev. fast underhållningen var ju så klart på topp alla konstiga språk plus roliga kläder och sen elin som sitter och härmar, kan man har mycket roligare? ja i bland undrar jag:) Så vad ska jag säga tyckte det var skit dåligt i alla fall, the ark var ju lätt bäst och finlands bidrag men nej nej nästa år blir det kval och jag tänker inte titta, eller jo om elin ska söka in som hon har sagt! Då blir det andra bullar i tv rutan..

Citat av elin: va fan man ska ju söka in hur vet dom om man sjunger om kärlek eller hat eller vad som helst? dom fattar ju ändå inte vad jag sjunger om, om jag sjunger på svenska. You go elin ! Hennes bidrag ska bli kycklingen gullefjun, vi alla lägger en röst på dig.!

Nä nu ska jag göra skol arbetet klart sen träna och till middag blir det fläskfile och pommes, nice kväll..

Puss och smisk.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0