Härliga lördag

Jag har laddat jag ska lägga in ny musik inte riktigt ännu måste bege mig mot kyrkan "mamma" och duscha innan men sen ska det bli ny musik ;) på min nya telefon, nog för att inte mitt kort fungerar ännu men på måndag så är den inte spärrad nå mera:) Yes, dom som undrar så är det en k800i inte lite glad jag är:) thanks faster;)

Har också blivit väckt av therese som ringde uti mitt jobb på lyktan som jag dess värre måste tacka nej till för jag har ett annat jobb då, sen så har jag fått ändra till period tre då ska jag jobba på kalix campingen :) nice! så jag slutar jobba på fredag  och på måndag far jag till sthlm och tisdag Spanine;) Niiiice! är glad att jag har fått jobb hela sommaren det är helt ok!

idag , vad ska jag göra gullungen emilia kunde inte komma:/ bläääuu men elin skulle komma till mig  vad jag fattade , och vad ska vi hitta på? ja kanske köra och titta runt på vad folk håller på med eller så , jag vet faktiskt inte vad vi ska göra säkert nått skoj:) Men nu borde jag gå och duscha och tvätta min kläder har nästan två tvätt korgar som jag tvättas. Soo long !

Puss !



pst, jag har fått mig en hårfärg så nu behöver jag bara köp en till så blir jag brunett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0