Hej världen

Här sitter jag och har en göra anne-lie glad dag, en rätt så skoj dag ändå jag blir ju glad:) har varit och köpt mig fin fina blommor på buketten, nu håller jag på att göra mig lunch, scones och inte nog med det jag formade sconesen till ett hjärta ;) så gulligt av mig :P få se vad mer jag ska göra på glad dagen, ska i alla fall ut och ta en lång prommis lite senare:) får inte träna idag eftersom att jag har fått massage nu och min rygg måste bli bra men mamma sa att en lång prommis med långa steg är nått för mig :) Det är nog inget bra på tv i kväll heller så jag får nog börja läsa ondskan någon gång eller måste läsa så jag är över sida 100 i alla fall :) men nu ska jag se till att maten inte bränds vid.

Hoppas att mina pengar kommer från H&M så jag kan få köpa mig hårfärg jag måste få färga håret det ser helt bläigt ut, och jag vill gå på pirates of the caribbean på onsdag också men vart ska jag få 100kr till bion? ;) Hoppas att jag kan gå i alla fall :)

Puss puss

 
jag älskar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0