Jag har en rätt så lång att göra lista.

Söndag i dag tråkigt sista dagen på helgen, vill ha längre helg:) men jag klagar inte ;)
Jag håller på att färga mitt hår nu lite skönt att bli av med den skit hårfärgen jag har haft;) hoppas bara att jag får bort allt ljust:P ska sen och träna lite och sen tror jag att jag ska bege mig på en cykel tur och springa i kväll:) jag hade tänkt cykla till stugan i går men jag kom på att jag hade lovat att vara med elin:) så slutade i att det blev jag elin och emilia och emma, vi gjorde då inte så mkt åt hallon och marsan sås gottigott!

idag ska jag lägga upp en lista på vad som behövs göras.

Hänga tvätten & strata ny maskin √
Färga resten av håret sedan duscha √
Sminka mig & klä på mig √
Plugga samhälls har prov på onsdag √ "öppnat boken det räknas"
fara och träna √
bädda min säng har inga säng kläder
tvätta mitt täcke och min ytterjacka√
damsuga mitt rum och städa hela över våningen√
lägga ut 4st annonser på blocket
fara till älsklingen sedan fara och fira morsdag med alla mödrar √
börja med det stora karaktärs arbetet √ "burit upp bladet"
göra min fotouppgit √
fixa allt i skolan som jag inte har gjort klart "inte så mkt men ändå"√
Läsa ondskan√
boka pass på tc för denna vecka √
vinna en miljon√ har vunnit 40kr;)
fixa min nya telefon "imorgon"√
göra en planering vad som ska göras innan skolan slutar dag för dag.
SLUTA SITTA HÄR!

ja det vara bara några saker som är rätt så brådis just nu. ahh kanske ska ta och börja, kan ju bocka av listan när jag har gjort några saker. blää vilken jobbig söndag.

kl 19.08
ps: min lista kommer jag inte hinna göra i dag, får göra den under veckan innan onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0