Jag har tråkigt

Favoritväska: Min nya från åhlens den funkar till allt JUST LOVE IT!
Skostorlek: 38-39 har alltid trott att mina fötter är större men icke.
Hårfärg: Blond in real, men just nu oragne rött blonda slingor brunt mörk rött "hemsk hårfärg" slut pengar ska färga håret brunt i veckan när jag får pengar.
Ögonfärg: grön/gula sexiiigt
Favoritfilm: Barn filmer om jag ska välja en så tar jag anastasia, annars är det alla tjej filmer som slutar lyckligt har sett alla bra det är jag helt säker på:)
Favoritskor: Herre gud jag äger knappt så många skor som jag vill ha, mina bruna stövlar som tyvärr är trasiga. : /
Drömjobb: Personlig tränare/ instruktör, men även egenföretagara inom kläder. Självklart vill man bli känd också.
Favoritkaffe: Cappucino mmm:)
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: Mina bruna trasiga.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Ja du den som det visste, nej men slösar då bort alla pengar på en gång ett x antal hundralappar.
Hur många skor har du: en massa jag inte använder över 8 i alla fall, men använder typ 3, har inte lika många som sarah jessica parker i sex and the city tyvärr : /
Louis Vuitton eller Gucci: Äger inget av dom märkerna men drömma kan man ju så jag tar gucci ; )
Kilklack eller stilett:  Stilett till fest mm kilklack till vardags
TV-program: The o.c one tree hill, men även desperat housewife ; )
Drömutseende: Very hot !
Fulaste plagg i din garderob: Förr i tiden mina slöjd sydda rosa byxor som alla mobbade hade dom bara hemma som tur var. Nu är det väl någon icke så het sovtröja grrr
Snyggaste plagg i din garderob: Min nya gröna klänning ;)
Favorittidning: Cosmopoliten ; )
Länder du varit i: Sverige, Finland, Spanien, Grekland, Norge "på flygplatsen"
Länder du vill till: USA, Storbritannien, thailand, japan, kina, frankrike, bulgarien mm.
Favorithändelse i hela ditt liv:  När jag träffade Daniel, men även när jag fick ner fötterna på jorden.
Drömbil: VW beetle cab ljus blå som i bring it on all or nothing

Vill ha mest just nu..
Skor:
Ballerina, pums just nu :)
Klänning: Lilla svarta äger ingen så snyggt!
Väska: kuvertväska men även en snygg sportbag inte snyggt att gå med ica plastpåsa till träningen. Nej nej!
Jeans: Ett par mörka till ska sitta snyggt inte för stuprör, ett bar baggy jeans levis eller lee för kvinna :)

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Celine ;)
Fendi B-bag / Fendi spy: Fendi b-bag
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Manolo Blahnik great!!
Latte / Cappucino: cappucino så klart ;)
Coca Cola / Pepsi: coca cola, annars loka eller liknande:P
Paris / Nicole: Paris
OC / Beverly Hills 90210: The o.c
Puss / Kram: Pussas
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt, glammigt med solfjäder men nej jag tar fläkt.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf:  Alexander McQueen scull scarf, rätt så söt,men är inte sjal typen.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? yes en och en annan gång
Snubblat runt i dina klackar? Jo både full och nykter
Varit avundsjuk på någon? Det är vi alla.
Hatat någon? Man kan inte hata dom man inte älskat , tror inte jag har riktigt hatat någon men tyckt illa yes indeed!
Velat rymma och skaffa nytt liv: Den är jag inte helt säker på säkert tänkt tanken men aldrig varit seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0