Jag måste ta mig i kragen

Men det är jobbigt, jag måste verkligen plugga nu ! Jag måste börja med karaktären annars kommer jag inte klara den uppgiften, skulle bara behöva lite pushing som får mig att ta mig i kragen och börja, arbetet lär ta 4 timmar och jag ids inte börja med det i dag heller, fast jag borde. Ska nog ändå göra det, för till helgen blir det pokerkväll och då kan jag ju inte balla ur för att jag måste fixa arbetet. Blää!

Jag hade också kunnat ha sovmorgon till tio i dag och gå på datan göra np provet och sen sluta, men nej nej jag kom klockan 08.00 och satt mig på datan sen hade jag rast till 11.10 sen hade jag np prov, det gick bra fick godkänt+ så jag är nöjd:) Vi har också skjutit fram svenska provet till torsdag vilket är bra för då får jag plugga mera:)

Ska börja nu ska öppna word och tanka musik. Pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0