Nu är den inne!

Ja kakan var nyss inne i ugnen, men nu är den ute, jag får inte röra den förens klockan nio för elin. FY DIG!
Har nyss färgat ögonbryna och tagit bort färgen på tå naglaran, ska snart måla dom =)

Snart blir det slager ! Wiihoo Skoj sen i natt ska jag nog sova hos älsklingen men jag vet inte ännu kanske slaggar här hemma ändå lite skönt:)

Det blev stor dissen i kväll så vi kommer sitta här på tu man hand jag och elin men vi klagar inte man kan alltid ha kul på två:) Pst elin pratat med sig själv ni ska höra hur kul det låter, Hihihii nu finssar hon som bara den :S
Jahapp min vän är pukad..

Ska måla naglarna nu Tjoooheejs.!

Citat av elin: Jahapp nu kan vi bajsa och kissa i koppen!
Anne-Lie: små fnissar i smyg åt elin.!

Litet tag efter..

Elin:
Ja så går det när man får sitta här och prata med hunden.
Anne-Lie: fortsätter fnissa
Elin: Jag förstår att du jäspar "åt wilma pratat hon nu"
Elin:Åhh jag har tråigt fatta. Jag kan inte den här låten Tell me- Christina augilera & diddy
Elin: Sjunger Lallallla you know tell me, you know tell me you know tell me. Mitt i allt den här kan man dansa till.!

Om ni inte visste det är elin helt tondöv "okej inte halt men nästan" plus att hon inte kan texten! Haha jag har kul!

Elin: alltså om man skulle vara så hår åt någon kille så skulle dom tro man är dum i huvudet , men det skulle vara rätt så kul.. Do that shit, åh nu ringer jonas.!
Anne-Lie: TACK GODE GUD!
Elin: hurru om du blev ett djur vilket djur skulle du vilja bli? ull- ? ehh, elin- va fan jag skulle bli en pissråtta, jag trodde inte dom fanns men det gör dom visst.
Anne-lie slänger inte en kommentar: det gör dom inte alls hahahaha!
Elin: va fan får då hade man kunnat vara en pissråtta och en bajsråtta det skulle vara rätt så sött.!

Allt detta har utspelat sig på ca 3 minuter.
Fatta att man kan ha kul åt elin i bland.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0