Så nu menar dom att jag är 27?

Din vuxenpoäng är: 14.8


Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse



Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.
  1. öl dricker man bara om man redan är full annars cider
  2. festivalen varför inte ;) ska på lk och kanske pdol så? har också bara besökt staden.
  3. bo med några vänner, vilka skulle det vara?
  4. Krukväxterna rör ni inte dom gör mitt rum grönt, lite tomt utan dom!
  5. Tyvärr så har jag ingen bil, och för tillfället bryr jag mig inte om miljön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0