Söndag

Åhh såg just oc, tårfyllda ögon hela tiden, åh ryan la sig över taylor när det blev jordbävning åhh.
det måste bli söndag så jag får se nästa avsnitt :)
Ps har ju inte sagt att johnny depp är min man det har han varit i några år nu , har är bara för HET!!! riktigt jävla snygg:P
Får se om jag ska till näsbyn och sova i natt eller om jag sover hemma, skulle vilja fara ut och springa rensa hjärnan ett tag den går på för fullt och det börja kännas rätt så jobbigt.
Så får se vart jag slaggar i natt ska i alla fall se wallander :)good shit
Ska plugga också och måste börja med karaktären annars är min nästa helg helt full med skolarbete. men men självförvållat. Nu ska jag städa till lite i mitt rum och byta om.

Jag älskar dig daniel<3

image21image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0