söndag

Ingen träning i kväll ska ta det i morgon i stället har ju ändå en full träningsvecka framför mig, phhuu.
Så en lugn hemma kväll är det inget fel på :) ska strax hem och äta:P muma!

Har varit i stugan i helgen skönt har nog sett fyra eller fem filmer men fick inte in kanal 5 och 3an, fy sjutton vad jag¨försökte få in 5an mamma sa att jag var tokig men jag skulle ha in kanalen höll på i närmare en timme, men till slut fick jag ge mig : / fick se på tv4 film i stället:P

Men nu ska jag börja bege mig hemmåt så jag hinner till middagen, i kväll blir det sista oc avsnittet "har redan sett det men i alla fall" ;)

GAHHH GAAAAHHHH GAAAAH irrriiiiii!

//Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0