Spring tur

Skönt att springa på kvällen, har  överrskat min pojkvän svettig och anfådd men det spelar nog inte så stor roll :) han visste inte att jag var på vä hit så det var lite gulligt av mig:) ville inte sova själv i natt så ;)

Det är fint väder och sommar känslorna börjar komma nu och skönt är det allt går mot ljusare tider men blir mycket mycket gladare och piggare:) Skönt jag älskar sommaren till 100%, nog för att det kommer bli ungefär 10veckors jobb, och sen tio sköna dagar i spanien inte lite jag längtar=) Ohh finns säkert mycket mer som ska hinnas med i sommar men det orkar jag inte planera nu =) Ska gå mot dushen nu

Ha en trevlig helg
 och
glöm inte bort mor på morsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0