The O.C

Det är slutet nästa avsnitt är slutet då är det slut på The O.C jag har fattat det rätt det ska inte komma några mer avsnitt, jag är helt säker, all info jag har kollat så är det så. dom kanske gör en sen men just nu så är det så The O.C slutar nästa söndag då är det de sista avsnittet då tar allt slut. tråkigt tråkigt visst folk tycker bara att det är ett tv program men jag har följt varje avsnitt och har sett säsong 1,2,3 minst två gånger. jag är totalt lost utan OC det är bland det bästa. Och One tree hill så klart men det kommer kanske en säsong 5 på one tree hill annars kommer jag att skriva ett avsked till oth också. Men nu är det om oc, sjutton alltså jag trodde ändå inte att det skulle sluta men men då är det bara att köpa alla säsongen för ca 2000kr men jag ska ha dom det ska jag ! i sinom tid! Jag älskar THE OC! det bara är så!!

The O.C ÄGER!

image36
Dom som är viktigast i serien:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0