Torsdag

Sitter här hos älsklingen ska snart ut och göra inget vettigt:) hehe har abokat träningen ikväll vill bara ta en lugn kväll, ska fara på spinning i morgon i stället:) Ihelgen så ska man bara umgås och ta det helt lungt.
hoppas att vi ska ändra så vi inte har någon karaktär på fredagarna då är jag helt ledig på fredag:P å jag har bara en lektion i morgon vilket är skönt:) idag har det inte hänt så mycket, jag har lagt svaret om sommar jobb på brevlådan sen så har jag varit på två lektioner på skolan och sen har jag inte gjort så mycket mer:) ska nog på en prommis i kväll eller kanske fara och springa ;) kan ju träna mage och rygg och bröst hemma:P bra ide!

Sen blir det blåbärs paj ;) men nu ska jag dra vidare

Älskar alla min vänner tack för att ni finns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0