Tungt och trött

Har fått bort gjort en del av skolarbetet nu, men det är mycket kvar. hade tänkt lägga mig och sova eftersom att jag alltid är döds trött där vid tre halv fyra, men jag tvingade mig att jobba. vilket var bra för nu är det inte lika mycket kvar.:)
Har fått ner lite good musik, men inte den låten jag vill ha, suck jag vet inte vad den heter men den spelas på rix då och då. värsta party hitten och jag hittar den ingenstans:/ och vet inte vad den heter. Blä vill ha den men det kommer väl på nått tag:) jag tror det kan vara Cheek to cheek, men jag vet inte:S
Ska läsa lite i min ny påbörjade bok nu och lyssna på musik. =)

PoK

några få minuter senare.

YES JAG HITTADE DEN! det var cheek to cheek! Och jag fick ner den också den har bårkat hela dagen .. Happy
Nu blir det lång prommis med ny musik.
Älskar dig daniel.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0