Vilken fruktansvärt bra dag

Väldigt glad i dag det är en bra bra bra bra dag.! Åh ångrade mig rätt så stort med jobbet på lyktan när jag var dit idag och så ringde jag och kollade om min plats fanns kvar och det gjorde den Vilken tur och inte lite tacksam jag är för att jag fick byta igen. Tack så jätte jätte mycket! :) Så nu känns allt jätte bra är mycket mycket glad:)

Har inte gjort så spec mycket idag klockan är ju bara sex ska ut och gå sen och rensa huvudet lite ska och träna armar och mage också sen en prommis :) ska cheka med carro om hon kommer och tränar;)

Har haft samhälls prov idag trodde inte det skulle gå så bra som det gjorde pluggade inte så mycket i går men allt måste ju ha suttit i huvudet från alla lektioner , jag fick mvg lite stolt jag är nu och sen en timme efter fick jag veta att jag hade mvg på data provet också:) Så jag är glad glad glad:)
Måste plugga lite karaktär och gräva ner mig i ondskan i kväll också:) men nu ska jag ringa carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0