Annelie bloggar

Jepp nu sitter jag hemma efter en sådan "tung" skoldag. NOT! vi har planerat öppethus vilket inte kunde vara så jobbigt. Har varit på möte om cafeterian också men det var ju inte heller jobbigt. Gjort lite uppmärksamma lite om uf också och sen har vi haft relation och sex vilket inte heller var så jobbigt. Hälften av klassen somnade men jag var med på den duktiga halvan och sa allt jag kunde om könssjukdommar.
och av att dömma av Bertgunnars ord vilka har du inte? så borde jag ju veta en hel del, nog för att Beril missuppfattade mig en hel del när han sa så men kul hade vi åt det:P

Jag ser att det ska bli tacos idag undra hur många till i klassen som skulle äta det för det var väl fyra fem som jag hörde önskade sig det man jag kan erkänna nu att jag ska få det till middag! ;)
Har varit på apoteket idag och fixat ut preventivmedel och där mötte jag Carro som hade samma uppdrag ; )
Yes men nu ska jag fixa in kläderna i garderoben har inte fått tummen ur att göra det i helgen har ju bastat och tagit mig en bastuöl!

LATER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0