Saknar träningen

Lördagen är här och man får lite smått ångest eftersom att man inte har uträttat något vettigt dom här två lediga dagarna och det kanske till och med blir tre lata dagar. Ingen träning idag jag kommer inte hinna fara på gymmet men i morgon ska jag dit och då lär det bli ett långt pass mina ben är inte Ok ännu så dom får jag lämna, kanske ska simma i alla fall efteråt om det känns bra. Tycker inte om att ha ont så man inte kan träna eller knappt gå ut och gå det suger!! Men det går över snart hoppas jag.

Ska gå och fixa min garderob och sen ska jag plugga ska börja med matte tror jag eller så tar jag det sist jag får se jag får se!! usch tråkigt dag ska nog hyra film till kvällen och bara ligga ner och mysa ?

Ja nu ska jag vara pluggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0