Tisdag skoldag

Hej nu uppdaterar jag min blogg bara för att jag blir så sur att ingen annan gör det :D vi sitter i den andra data salen som per-elon jobbar i. Carro gör läxa och jag sitter här och dom andra pratar :)
Jag tror inte  att mitt H&M paket kommer idag men jag ska ringa och kolla på mitt kollinummer och se om det har kommit ; )
Snart ska jag ha matte och sen ska jag på hotellet och prata om vårat uf, det blir ingen idrott för mig i dag eftersom att jag inte får och nu enligt min pappa så har jag benhinne inflamation .:/ bad!!

Ikväll blir det i alla fall Tv och sen ska jag sova hos daniel;)
Ska se Hitta nemo också när jag slutar eftersom att jag började se den igår men har inte sett klart den för att jag somnade:P

Men nu ska jag reta carro

Later!!

Ps, jag har sov morgon till tio över tolv i morgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0