Vem vad hur när?

Hur svarar du i hemtelefonen? -Hej det är Anne-Lie
Hur svarar du i mobiltelefonen? -Heej
Ringer det mycket till dig? Oftast
Ringer du mycket? Ganska
Vem ringde du senast? Daniel
Hur mycket pengar har du? 107kr
Senast kramat och när? I dag, daniel
Antal timmar sömn inatt? 11timmar
Sov du ensam? Nej ;P
Vem sov du hos senast? Daniel
Vem sov hos dig senast? Daniel :)
Vem vet mest om dig? Daniel och Elin
Vem vet du mest om? Daniel och Elin
Vad ser du fram emot? Studiebidraget
Vad vill du ha just nu? Elin så vi kan hitta på något ;)
Vem hånar du? Ingen
Vemlängtar du mest efter? Ludwig
Vem vill du helst slippa? Jultomten
Vem stör du dig på? En i min närhet mer säger jag inte
Vem vill du sova bredvid inatt? Daniel :)
Vilken buss åker du oftast? Kustbussen till Luleå
Vilken årstid är det nu? Vinter
Anser du dig själv snygg? Ja det gör jag väl
Har du varit kär? Jag är kär
Är du kär nu? totally in love
Är du en bra partner? Jepp!
Har någon varit otrogen mot dig? Nää
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nää
Har du varit otrogen? Nää
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Beror nog på tillfället ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?  Varje dag;)
Vad åt du senast? Kött & Potatisgratäng
Är du polare med grannarna? Men Jimmy ja :)
Har du varit på ett party? Många
Har du varit utomlands? Jooo
Var är dina syskon just nu? I magen haha,  & hos pappa tror jag.
Vilken tid gick du upp imorse? 11.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Vaknade av att det blev mer folk i lägenheten
Vad är det första du gör på morgonen? tittar på klockan och stiger upp
Vad ska du göra efter det här? Se på freaky fridey på 4an

Önskar att Elin, Carro, Lisa gör den här ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0