Vilken fredag =O

Someday when you're lonely Sometime after all this bliss Somewhere lost in emptiness

Just nu sitter jag hemma helt själv har inte så mycket att göra har nyss skrivit vad jag önskar mig i julklapp av mammsen och pappsen ;) Och jag hoppas att jag kommer få det också! ;)

Idag har jag haft prov vilket har gått bra?? Oh what? jag vet ju inte men jag är rätt så säker på att jag fick Godkänt åtminstone annars blir jag förvånad!
annars har det varit en lugn och skön dag vi har haft relation och sex och sen prov och sen tio minuter praktisk marknadsföring b, sen var det finito!

I går var det en bra dag jag var med älsklingen har saknat han , jag var och tränade och cyklade på som att jag aldrig har varit sjuk:) mycket skön känsla!

Ska sitta själv till runt  20.00 då ska jag och hämta min väska hos min mamma och sen så ska jag inte göra så mycket ska sova tidigt eftersom att det blir nog mest troligt till nästan 100% flytt i morgon ;)

Men nu ska jag uppdatera bilddagboken ;) Wowoo


I hope you find this gift

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan en önskelista måste jag också skriva :D

2007-11-16 @ 17:50:36
URL: http://LisaLarssin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0