18 års fest :)

Formen är bra, sitter hemma hos mamma nu, har vaknat vid halv nio idag pigg som få. Vet ej vad men ville bara stiga upp vilket är ett stort plus! :D
Ska snart gå och sminka mig ska tillbaka och fira lovern som fylle 18år :)

gårdagen

Yes blev fest hos toni, hade fruktansvärt roligt där :) var den enda tjejen på bygget men jag klagade inte, utklassade Harrila på guitar hero, eller inte jag fick 7000p och han 22000p haha ;) men jag fick mig då ett gott skratt i alla fall ;) snackade en hel del och bara umgicks:) Jag och Daniel knöt våran kväll efter tolvsnåret eftersom att han inte var i fas för hotellet, stort plus för mig som inte behövde gå hem själv :) Såja orkar inte skriva in nå mer lägger upp bilder i stället ;) 

                   

Mer bilder finns på
http://www.pixbox.se/usr_show_id14214_page0_order1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0