brunch-dejt

Jepp det blev ingen frulle och ingen vanlig lunch heller, utan det blev en torsdags brunch dejt med mina gubbe. Vi tog oss ner mot myggan och inhanldade lite mat eller ja bröd och choklad sen så satt vi och åt fint tills det inte fanns någon mat kvar då knallade vi vidare hem :)

Och nu är jag här, och har noll dags planer är ledig i dag så jag ska bara ligga och slappa eftersom att förkylningen börjar ta över. jag har just insett att jag har lånat 1000kr av mina sparade pengar på en vecka NOT GOOD! Fel av mig igen att handlahandlahandlahandla.. Jag skäms nästan över dom sakerna för jag har noll kapital och jag ska klippa mig nästa vecka.

men nu ska jag gå upp och måla naglarna och sen ringa mamma och kolla när yogan är i kväll.
Bara jag kan fara.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0