En fredag & en lördag

Ja inte händer det så mycket i kalix, men man ska ju inte klaga;)
Idag har jag hunnit se tre filmer, och det ska bli en till i kväll sagan om de två tornen :) good shiit!
Som sagt har mest slöat men det får man ju göra när man är sjuk fast på bättringsvägen.
Har mysigt med älsklingen igår och idag också ;)

Men nu ska jag se klart filmen på 5an kommer sen!


Fredag:
Blev en lugn dag sov till tolv ungefär, sen var det bara att packa och dra vidare mot mamma. och här blev det väl inte så mycket mer gjort vi såg på tv, och sen kom daniel kikade på idol och sen så gick vi och sov tidigt båda var trötta och sluta :) det var nog allt

Lördag:
The days is today.. Jag har slappat slappat glott på tv med min bror läst lite linas kvälls bok ;) jag har fått upp ögonen för den boken nu så jag ska plöja igenom den också. sen har vi sett på film jag och danni och sen har jag sett på mer film första i sagan om ringen trion : ) och nu på raise yor voice, och ska mest troligt se sagan om dom två tornen later!! men nu blir det inte någon mer resume om mitt liv Todiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0