Jobb, träning, övertrött

Helgan har varit tuff men ändå rolig, har jobbat på mässan från klockan 08.30- 17.00 på lördag och från 10.00 till 15.00 på söndag. Trött och slut blev man att bara sitta pga att det inte har varit så vidare mycket folk, men annars rätt Ok!
Kom hem igår trött och jävlig och efter middagen somnade jag på kökssoffan vilket jag inte fick för daniel vilket han envisades med att kittla mig. Så sur som sjutton var jag men fick sova sen på kvällen vilket inte var så gicande men dock så skönt! :)

Så idag har jag haft sov morgon och sen bara två lektioner, kommer ha en massa prov i veckan och nästa så idag ska jag göra skolarbeten och bädda rent i sängen packa upp och Träna sen plus att det blir  tacos till middag mycket gott! :) men nu blir det över våningen och musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0