Måndag

hej hallo allihopa, jag sitter förvånats värd glad här hemma och pratade nyss med elin om en massa intressanta saker om en del personern.. Hahahahahaha sen så bröt det så klart eftersom att mitt batteri är slut :( så jag ska gå upp och sova och ringa hon. men först ska jag skriva hur underbart skönt det var att sova idag på stresshanteringen yeah vi fick sova i kanske 30min eller jag vet inte med det var nog nått sånt och jag somnade direkt jag la mig ner malin hann ju till och med börja fantisera om sex som vanligt sen somnade hon också :)

Så slö dag i dag har haft tre lektioner och då inräknat sovandet, och nu sen snart klockan 18.00 ska jag på Pumpen skönt och tur att jag inte tog ut mig så mycket i går sparade mig till i dag i stället.
Body pump is the shit and i love it. ;)

Men nu ska jag upp Tjoobalooba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0