ny rakad, ny tränad, ny duscha.

Ny ny ny, ja allt känns nytt, och jag vill ha mycket mycket mer nytt åh vad jobbigt när man inte har några pengar jag känner ett stort behov att fara till både Luleå och Piteå och shoppa shoppa.! Jag måste få studiebidraget snart, men inte för att det kommer att räcka jag måste nalla från mina spar pengar. Dumma dumma jag.. Och jag får snart mitt paket och ska betala TC avgiften den 31/10 och köpa två hårfärger och det räcker inte ens. Det är mycket nu!!

Sitter i alla fall och skriver i min handuk, känner mig inte alls så slö börjar bara klockan tolv i morgon något skön sov morgon ;) men jag ska upp med tuppen och kanske fara och springa men annars ska jag plugga plugga har ett prov och en redovisning på torsdag och ett prov på fredag. Som sagt det är mycket nu!!

Plus att min pojkvän fyller 18år om ca två veckor och vad ska man köpa åt han? några ideér? och på fredag har vi 14månader men det ska bara firas med en massa mys! :D

Och snart är det DH på kanal5 inte att missa ;)


(harder, better, faster, stronger)



8 månader sedan
Tiden går fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0