Tristes

Avbokning på bodypumpen i morgon :/ och jag som verkligen ville fara på ronias pass men icke jag ska ju och äta på hotellet så då hinner jag inte göra båda sakerna. och jag har tjatat så mycket på mamma att få fara så jag kan inte bara skita i det nu, så jag får pumpa på måndag och ha danne som instruktör.
Yoga i kväll om den inte blir inställd vilket jag inte tror men jag vet inte förens jag har pratat med mamma, och det är ingen Heros nå mer två gånger i veckan vilket är bajja enligt mig för det är så bra och nu ska jag få vänta en vecka varje gång. Dåligt tv4

idag har jag slutat vid halv elva käkade på skolan och gick sen hem hit med elin och somnade i min sänge och har sovit till tre från halv ett! :) och inte låg vi långt i från varandra heller nej nej skeden blev det, haha

men nu ska jag vänta på att mamma ringer och sen ska jag dit :) Tjoo!


image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0