H&M

Anne-Lie shoppar just nu har jag 12varor i min korg, och jag har inte gått igenom outlet ännu. :) Men jag känner ett behov av att köpa lite höst nytt ;) får se vad det blir för saker, ska ju rensa korgen sen ;)

Och lite ny musik är på väg ner på datorn också så det här blir finemang!!

Igår var jag på Chili och tittade lite, jag hittade en jätte snygg oversize skjorta men jag köpte den inte fast den var ett riktigt fynd, hoppades på att hitta en bättre och snyggare idag ;)

Bra gjort Anne-Lie nu är du uppe i 2260kr ;) yes well done.. Nu ska det rensas. Usch svåra beslut, paketet kommer i november, det är ju ett tag dit fast då har jag ju också råd.:) what to do? Nog för att jag har lovat att inte beställa över internet men nu gör jag det i alla fall max tre gånger per år eller så ;)

Lägger upp nå bilder sen på vad jag har beställt, nu ska jag äta, Later!!

image95
Nu får jag bara längta tills
allt är på sin rätta plats i min garderob:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0