Höst

Härliga söndag :) jag är på toppen humör vädret är fint, helt konstigt känns det när vädret är fint men sjutton det är det också :) Ska kanske ta mig en promenad eller en springtur det beror på hur det känns senare :)
Jag måste i alla fall plugga engelska och läsa igenom IVn. men sen är jag fit for fight och kan göra vad jag vill!
Jag har sovit hela natten isträck vad blir det? 10-11 timmar ;) Något skönt att få sova ut men nu är jag pigg.

I går kväll så tillbringade jag min tid med elin, vi såg på Honey och käkade popcorn gott!!
nog för att hon somnade mitt i filmen och jag och mamma satt kvar och tittade hihi..

Jaja engelska väntar och 35glosor :)

Ps jag såg årets finaste solnedgång i går !


image98
Dock ej den där.  :) spanien 06*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0