Ikea

Slö dag i dag, Jag försovig mig så klart i morse och stressade på i 100, men väl på skolan tog jag det lugnt och räknade lite matte och insåg att efter karaktärslektionen skulle vi ha 2timmars hål. och innan för att vi slutade matten tidigare skulle vi ha en timmes hål. Så vi gick och smörade för Bert och fick våran vilja igenom att börja tidigare. så den lektionen varade i 20min sen så fick vi hem uppgifter i annikas lektion så vi slutade dagen klockan 10.00 ;) Och det kan jag säga var en lättnad:)

Sen for jag och malin och elin hem till mig då elin kom på att jag skulle med på IKEA och jag kunde inte säga nej för jag hade härjat hela tiden med elin så jag fick vara god nog att följa med;) Så jag har shoppat..

En dunkappa i brunt
4lådor
36st ljus
En glasvas
Två packet med "pynt" i doft choklad
Ett paket med "pynt" i doft apelsin/ Jul ;)


Inte så mycket men jag har i alla fall slut pengar, och jag ska om bara några dagar betala medlemsavgiften på TC. Men tur som är har jag ett sparkonto :)

Så well jag kanske skulle börja gå upp och städa min våning och sen ska jag och träna ;) See yaah

Plus att det är heros i kväll inte att missa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0