Jag blir tokig

Det här med bilddagboken ? ska man förstå sig på det? Hmm min faster pratade om en massa bilder sara har på hon. Så jag tänkte kika och kolla vad det var för bilden men nej nej som att jag är så high tech på det då? Nepp, tycker bilddagboken är komplicerat, inget jag skulle byta ut min blogg mot inte..



Har ätit middag nyss och väntar på att lovern ska komma hit så vi får gossas.
Ska sova där i natt, och jag måst komma ihåg att ta med elins plattis, hon är redan frustrerad så det är bäst att jag kommer ihåg den..
Jag måste plugga lite till Engelska B så alla glosor sitter där dom ska..



Jag har till och med suttit inne på Lunar både i går och idag, och idag länge, haha jag har gjort 20frågor vilket jag tyckte var rätt så skojsigt.. Men lunar är ändå inget jag tycker så mycket om för tillfället..

Nu ska jag bege mig till mitt rum med min nya fina lampa tack pappa och jaana.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0