Not on the top

Mitt bloggande har varit lite on off här ett tag, känner att förmågan kanske inte är helt på topp så jag göra några allt mer oseriösa inlägg.

Som idag har jag slutat 10.20 vilket är något slönt, i morgon blir det sovmorgon till 10.00 torsdag börjar jag klockan 12.10 och fredag 10.00 :) Kan säga att det känns något bra med det här schemat. :)

Idag ska jag fixa 10 kort på Tc eller års kort eller 25kort, nej fy jag har inte besämt vilken av dom. är inte hel säker heller på om jag ska på Bodypump eller spinning, men det blir något av dom. :)


I natt drömde jag att jag for utomlands igen och jag kan bara säga att fy bubblan vad skönt!

Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0