Ny vecka

Måndag i dag har varit en slö dag, jag tycker att det har varit riktigt slött på skolan hittills faktiskt. men det lär väl bli att kämpa på, men än har jag några slöa dagar, som torsdag börjar klockan 13.40 Skönt! yes annars inte så mycket annat.


Imorgon blir det mest troligt Nova med lovern och grabbarna, vi får se hur det går. :)
 Måste på Tc också och lämna in mitt kort men jag får ta det på onsdag. ;)
Imorgon ska jag köpa mig ett par nya skor . så jag har rätt så fullt upp, ska vara med elin också och till helgen blir det nog fest:)


Jag kan säga att jag har börjat få större och större klädproblem jag vet inte alls vad jag ska ta på mig på morgonen och det är jobbigt, men det är nog en övergångsfas som allt annat här i världen.

Men nu blir det att ringa lovern och be han cykla hit så vi kan pussas

image85
My lover ; )

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså, ska vi hitta på något? Vad gulligt :)

2007-09-10 @ 20:56:15
URL: http://www.elinhanssonpalo.blogg.se
Postat av: Anne-lie

Det är klart jag ska ;)

2007-09-12 @ 10:39:16
URL: http://anneliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0