Och en sån här också

1. vad heter du? Anne-Lie Wall
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Cecilia
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning jag har inget, för dom inte kom på något.
4. vilket stjärntecken är du? Stenbocken
5. vilken årgång är du? 91
6. vart bor du? Kalix
7. bott utomlands? Noop
8. flyttat antal gånger? 9 tror jag det är :P
9. vart skulle du vilja bo? I en större stad i alla fall.
10. vilken skolklass? Handelsprogrammet 2 på furuhedsskolan.
11. vad vill du bli när du blir äldre? A rich bitch!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 170cm
2. hårfärg och frisyr? Brunt långt, måste klippa och färga.
3. ögonfärg? GrönGula
4. mest nöjd med? Mina ben ; )
5. minst nöjd med? Mina fötter dom skulle vara en storlek mindre strl 37-38
6. skostorlek? 38-39
7. glasögon? Jo men kör på linser.
8. har du några piercingar/tatueringar? 5 i örorna en i naveln, har haft näsan ;)

FAVORITER
1. filmer? Tjejfilmer med ett lyckligt slut:)
2. låtar? Det som är inne ;)
3. årstider? Sommaren & Början av hösten
4. mat/dryck? Något dyrt kött, Cider :)
5. djur? Katt
6. färg? Svart
7. parfym? Escada sunset heat
8. tv-program? One tree hill :D
9. ämne i skolan? Karaktär, svenska, samhälls och så klart Idrott :)
10. sysselsättning? Träning och umgås med Lovern

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Min svarta kappa från vila
2. vad använder du just nu för skor? Mest mina röda nya, annars svarta från skopunkten.
3. favoritfärg på kläder? Svart, vitt, och sen olika färger;)
4. favoritmaterial på kläder? Bomull & viskos
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mitt paket från h&m, men även en linne tunika i vitt, en oversize skjorta, ett svart vila bälte och en topp/ tunika i siden turkos/blå.
6. favoritaffärer? H&M, ginatricot, Vila, Din sko.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror på men 700-2500 kr
8. favoritmärke? Alla olika på mina träningskläder:)
9. vad har du för byxstorlek? 34/34, annars 27/32
10. vad har du för tröjstorlek? XS-S

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Stort:D
2. vilken färg på tapeterna? Röd och beige
3. vilka färger går rummet i i övrigt? björk och rött
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen ;)
5. vad vill du ändra där inne? Är rätt så nöjd just nu. var nyss på IKEA:D
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Jopp
b) video/dvd? Jopp
c) dator? Nej, snörde ut den
d) stereo? Ja
e) telefon? Nå mobilen
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Valhallavägen
8. vad gör du oftast i ditt rum? Ser på tv, pratar med folk, Busar;)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Jag och Daniel.
10. favoritpryl i rummet? Min garderob ;)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Karl gunnar
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Träningskort, bankomatkort, nycklar, headset.
b) skolväska just nu? I don't have one.
c) handväska eller liknande just nu? En massa bra att ha saker:P
3. vad är du beroende av? Att pussas;)
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Labello lipcare vitamin power.
6. vad tror du på? Kärleken:D
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Dom trogna ;)
8. vad köpte du senast? Böcker och en film :)
9. har du nåt husdjur? 1 hund.
10. vad bor du i? Hus I kalix, och lägenhet.

GREJER
1. plånbok: Demin
2. tandorste: Rosa . grrr
3. smycken: Guld guld guld ;)
4. solglasögon: 6 olika :D
5. underkläder: Oh ett x antal par ;)
6. nagellack: Inget, ska gå och fixa naglarna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0