Problem!

Vad gör jag? jo jag kom just hem från team sportias 20% på hela sortimentet med ett par nya nike byxor :)
Glad var jag när jag fick höra om rean i går och bestämde mig direkt att dit ska jag och dom byxorna ska jag ha ;)
Så nu sitter jag har 480kr fattigare med ett leende på läpparna. Plus att jag ska sluta handla så mycket som jag har gjort gör det bådar inte gott just nu handlar jag upp mina sparade pengar bara för att jag "måste" ha dom sakerna.. Dåligt!!

Idag ska jag plugga och sen ska jag se klart coyote ugly som jag på började se igår kväll men råkades somna till ;) sen ikväll blir det spinning/pump skönt att få cykla och sen bygga armar ;) Oh
Plus att jag funderixar på att göra vofflor till middag ;) i will see

Nu ska jag plugga ;) Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0