vad gör jag vaken?

Den frågan kan man ställa sig själv, jag är vaken för att jag börjar klockan 13.40 haha.
Nej men jag är hos lovern och han har till och med legat i sängen en timme för mycket bara för att få snooza med mig, vilket jag tyckte var lite små gulligt*, dock skolkade han vilket jag tycker mindre om!!

jag ska snart kasta upp mig på cykel och ta mig hemåt jag har mycket som väntar, en lektion på ca 20min sen skolfoto. plus att jag tror att elin skulle komma förbi? jag ska strax ringa och väcka hon ; ) och ge igen för det mindre trevliga messet jag fick i natt, tänker inte säga vad det innehöll men det var inte så intressant så man vill ha det klockan 05.11 Neeej! men tack för upplysningen nu kan ja sova lungt om natten ;) haha

Måste plocka ögonbryna och sminka mig duscha och tigga skjuts till skolan så jag måste ringa mamma också och se till att hon är hemma.. men först ska jag klä på mig och bädda sängen:)

Later!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, förstod väl att du ville veta de :b så jag gjorde ju dig bara en tjänst :b

2007-09-13 @ 22:05:55
URL: http://www.elinhanssonpalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0