Ett litet schema

Hell yeah det blev inge läsande för mig jag for hem till älsklingen och tittade på film i stället. och jag upptäkte att han håller på att ladda ner 27dresses! Hur tur är inte det? Men tror i alla fall att jag ska se den på bio.

Imorgon är det en kort dag endast tre lektioner och sen jobb till 18.00, sen ska jag försöka klämma in fika hos Sara och spinning/torso halv åtta.;) Det kommer att bli nice.

Och i morgon mina vänner kommer Anne-Lie för första gånget i sitt liv äga en egen platttång om allt går som planerat och den kommer att vara R O S A. Hur coolt är inte det???

Ja men nu ska jag skriva på MSN och sen ta en tidig kväll

Daniel du är det bästa som har hänt mig<3

Kommentarer
Postat av: Nadia

Svar: Tackar tackar (: Jag ska gå med David Johansson i min klass (: Du kanske vet vem det är? (:

2008-04-03 @ 00:07:19
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0