Happy idiot

Eftersom att blogg Ä N T L I G E N har bytt plattform så är jag super L Y C K L I G!


Så här kommer några not so good things..

För det första: Lyktan sallad varför ska den alltid vara slut?? Jag skulle ha en förra veckan och jag var jävligt jävligt sugen på den men icke när mamma var dit vid ett så var den slut finito fanns ingenstans..

För det andra: Samhall bil nummer I D I O T,  hur tusan kör du? på vägen till skolan idag så gick det då knappas trettio som är lagligt nej då det gick lång över femtio, och har ni sett vad det är för väder ute jo SKITVÄDER!

För det tredje: Alla ja nästen alla tatuerar sig precis där jag tänker göra det och med samma tryck också så den idé har ju passerat. Jag måste helt enkelt klura ut något nytt att rista in i nacken.

: Jag försov mig i morse behöver jag skriva någonting om det?

: Korta lektinoer som varar i 2min och då menar jag M A X 7 minuter.

: Stressiga mornar när man är försenad se punkter ovan.

Och sist men inte minst var fan är min mens? pms´en är ju precis som den ska men var fan har resten av menscykeln tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0