Hos madde

just nu sitter jag hemma hos madde kom hit för runt 20min sen, och nu ska vi ta och laga oss tacos och sen mysa på i bastun och lite tjej-göra! däribland snacka skit.. hehe ;)

jag har varit i Luleå idag, och shoppat lite gjorde av med någon tusen lapp och införskaffade mig ett par nya jeans, 3st bh´ar tre trosor, en ny jacka, en plånbok och en stor t shirt..
Lunchen blev kina mat och det var riktigt gott som vanligt lämnade jag en massa men det gör nog inte så mycket..

Jaja nu ska jag vara social med mina flix

Kyss och smek

Kommentarer
Postat av: Nadia

Blir nog Uppsala för mig, om jag kommer in på utbildningen som jag sökt (: Annars så Linköping.. men det återstår ju att se (: Även min motivation börjar vara på minus. Men efter vecka 21 får man vara ledig från allt plugg iaf :D då sätts ju betygen för oss iaf (: men fram tills dess har vi hur mkt som helst att göra :(

2008-04-27 @ 14:29:17
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0